تاریخچه

کیترینگ هواپیمایی کیش بعنوان یکی از بزرگترین کیترینگ ها و با بیش از 20 سال سابقه خدمت در صنعت تهیه و توزیع غذا همراه با به کار گرفتن تکنولوژی و رعایت استانداردها سعی در ارائه بهترین سرویس در جهت تکریم مشتریان و مسافرین محترم خود را دارد.

در حال حاضر کیترینگ هواپیمایی کیش علاوه برکیترینگ تهران دارای کیترینگ فعال در جزیره زیبای کیش میباشد که با در اختیار داشتن تجهیزات و در مجموع با بهره وري از 100 نفر کادر مجرب - ماهر و متخصص و دلسوز تحت نظر کارشناسان صنایع غذایی به تولید انواع سرویس های غذایی مشغول میباشد و علاوه بر تامین نیازهای غذایی و رفاهی مسافران و کادر پرواز، سرو غذا براي كاركنان و ارائه خدمات به شرکت های هوایی داخلی و بین المللی را بر عهده داشته که مجموع انواع تولیدات روزانه کیترینگ به طور متوسط بالغ بر 10 هزار سرویس غذایی میباشد که استفاده از مواد اوليه تازه و با كيفيت يكي از ويژگي هاي مهم و متمايز و کنترل کلیه فرآیند ورود، تولید و عرضه و جهت حصول اطمینان بیشتر از نظر سلامت و بهداشت مواد غذایی، استفاده از خدمات آزمایشگاه های مرجع صلاحیت دار تأیید شده از سوی وزارت بهداشت ودرمان و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، این شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو و الگو در بین شرکتهای همردیف خود قرارداده است.

اهداف ما

در دنیای صنعتی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تغذیه و نیاز جامعه به تغذیه سالم و طبیعی و کاملاً بهداشتی، کیترینگ هواپیمایی کیش با بهره برداری توأم از ذائقه ایرانی، سنت غذایی و تکنولوژی روز دنیا با پیروی از استانداردهای جهانی سرویس های غذایی خود را آماده و با رعایت اصول نگهداری به مسافرین محترم ارائه می دهد که یکی از اهداف بسیار مهم کیترینگ ارائه کیفیت عالی در مواد و خدمات به صورت پیوسته بوده و هست و این هدف مهم جزء یکی از اصول تغییر ناپذیر در مجموعه می باشد.

شاخص بنیادی کیترینگ هواپیمایی کیش را تضمین کیفیت، سلامت غذا و اصل رفاه آسایش مسافران تشکیل میدهد که بی شک این تنها یک شعار نیست بلکه یک تفکر و اعتقاد در سطح مدیریت تا تمامی کارکنان شرکت است و شاید بهترین گواه براثبات این موضوع نوع نگاه ویژه شرکت به مشتری مداری است. کیترینگ صنعت پیچیده است، یک رستوران بین المللی که مخاطبانی به وسعت تمامی ملیت ها دارد که سرو غذا؛ کیفیت و نحوه چیدمان آن آخرین حلقه گمشده این صنعت ناشناخته است، هر چند به ظاهر ساده و پیش پا افتاده به نظر میرسد اما قلب کیترینگ در شبانه روز می تپد و بخش های زیادی در تلاش هستند تا این خدمات به نحو مطلوب ارائه شود که کیفیت – تنوع- نحوه چیدمان و تاکید بر نحوه ارائه سرویس؛ به نوعی احترام به مسافرین برای کیترینگ هواپیمایی کیش محسوب میشود و معتقدیم کیفیت جوهر هر سازمان و مسافران محترم بهترین راهنمای بهبود عملکرد و بهره وری سازمان هستند.

سرویس های غذایی مخصوص مسافران بیزینس کلاس

در پروازهایی که هواپیما دارای صندلی بیزینس کلاس میباشد به مسافرین این گروه سرویس های ویژه ای از ابتدای پرواز ارائه میشود که در وعده های مختلف (صبحانه-ناهارو شام) با سرویس های غذایی گرم که ویژگی های خاص و انحصاری به لحاظ کیفیت و تنوع نسبت به سرویس های معمولی دارا میباشد پذیرایی میشود.

در وعده ناهار و شام جهت داشتن انتخاب غذا توسط مسافران شرکت، دو نوع غذای گرم که 50% گوشت سفید و 50%گوشت قرمز را شامل میشود در پروازها سرو میگردد.

عقد قرارداد با سازمان ها

در صورت درخواست سازمان ها وارگان های مخلتف جهت انجام پروازهای اختصاصی، واحد کیترینگ آمادگی ارائه سرویس های غذایی کاملاً ویژه را در پرواز دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با حوزه مدیریت کیترینگ در ارتباط باشید.

تجربه ویژه کیترینگ کیش ایر

ضیافت بر بالای ابرها


مسافر وقتی که داخل هواپیما می نشیند ساعت سختی را گذرانده است ، مسیر خانه تا فرودگاه ، نگرانی از دیر رسیدن به پرواز ، انتظار در سالن فرودگاه ، سختی نقل و انتقال وسایل و غیره و غیره . بنابراین داخل پرواز به اولین چیزی که فکر میکند آرامش و سلامت است یعنی سالم و در آرامش به مقصد برسد ، یکی از وسایل که آرامش انسان را تامین میکند خوردن غذای مناسب است ، بنابراین مسافران محترم هواپیمایی کیش این را بدانند که ارزش پذیرایی و مهمانداری برای واحد کیترینگ باندازه ارزش هدیه است که دوستی به دوستی تقدیم میکند.


کیترینگ هواپیمایی کیش ضمن ارتقاء سطح ایمنی و کیفی تولیدات خود ، سرویس های خاص و ویژه ای را جهت مسافرین محترم در نظر گرفته است که عبارتند از:


1 - ارائه سرویس های غذایی گرم در کلیه وعده های غذایی ، مخصوص مسافرین بیزینس کلاس


2 - سرو انواع غذاهای گرم متناسب با ذائقه ایرانی و سنت غذایی در کلیه پروازهای داخلی طولانی مدت و پروازهای بین المللی


3 - بمنظور ارج نهادن و احترام به درخواستهای مسافرین محترم شرکت ، داشتن حق انتخاب غذاهای گرم و نوشیدنی های متنوع توسط مسافرین اکونومی کلاس در پروازهای داخلی طولانی مدت و پروازهای بین المللی


4 - سرو ساندویچ های گرم برای اولین بار در ایران در پروازهای داخلی کوتاه مدت


5 - سرو صبحانه سرد کاملاً ایرانی متناسب با ذائقه و سنت غذایی در کلیه پروازهای داخلی طولانی مدت و پروازهای بین المللی


6 - ارائه سرویس های غذایی مخصوص در مسیر تهران –کیش-تهران در وعده رفرشمنت برای مسافرینی که به بيماری قند شيرين (دیابت) مبتلا هستند.

ارزیابی خدمات کیترینگ

ما در یک پرواز با مسافران زیادی با سلیقه و ذائفه خاصی روبرو هستیم که سعی داریم با در نظر گرفتن تمامی جوانب سرویس های غذایی خود را ارائه دهیم و هر گاه مسافری شکایتی داشته باشد کیترینگ همیشه گوش شنوای شکایات و اعتراضات مسافرین خود است. از آنجائیکه رضایت مسافران یکی از اهداف مهم شرکت میباشد ؛ امید است با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات شما گامی در جهت ارتقاء و بهبود محصولات این شرکت برداریم و خدمتی هر چند ناچیز را به میهن و ملت شریف خویش عرضه داریم.


جهت تکمیل فرم نظرسنجی وارزیابی کلیک کنید